Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Sisäinen uutiskirje

Tiedota, sitouta ja ilahduta sisäisillä uutiskirjeillä

Sisäinen uutiskirje on kätevä ja nopea tapa pitää henkilöstö ajan tasalla organisaation ajankohtaisista asioista. Lisäksi organisaation visuaalista ilmettä ja äänensävyä toistava kirje ilahduttaa vastaanottajiaan ja parantaa henkilöstön sitoutumista. Uutiskirjetyökalu LianaMailerilla lähetät sisäiset viestit, joiden lukemista vastaanottajat odottavat innolla.

Uutiskirjetyökalu LianaMailerilla lähetettävä sisäinen uutiskirje pitää henkilöstön ajan tasalla ajankohtaisista asioista
Uutiskirjetyökalu LianaMailerilla lähetettyjä sisäisiä uutiskirjeitä

Tavoita tehokkaasti ja mittaa viestinnän onnistumista

Sisäinen uutiskirje on kustannustehokas ja mitattava viestinnän väline. LianaMailerin ominaisuudet tukevat erinomaisesti sisäisen viestinnän tarpeita:

  • Kokoa helposti näyttäviä uutiskirjeitä ja tuo esiin yrityksesi ilmettä sekä kasvoja toiminnan takana.
  • Tavoita vastaanottajat nopeasti ajasta ja paikasta riippumatta – voit ajastaa viestien lähetyksen organisaatiollesi optimaaliseen aikaan.
  • Luo sisäisestä uutiskirjeestäsi helposti erilaisia versioita eri kohderyhmille, kuten henkilöstölle, jäsenille ja sijoittajille.
  • Tarkastele viestin saamaa vastaanottoa kattavista ja selkeistä uutiskirjeraporteista.

Tuo jäsentiedot helposti uutiskirjetyökaluun

LianaMailer integroituu useisiin asiakas- ja jäsentietokantoihin. Integraation avulla olemassaolevat jäsenrekisterit saadaan hyötykäyttöön ja järjestelmät puhumaan keskenään samaa kieltä. Aktiivisen viestinnän myötä myös jäsentietojen päivitys ja ylläpito helpottuu.

Kysy lisää ›

Tuo intra-sisältöjä automaattisesti kirjeeseen

Voit hakea intrasivustosi ajankohtaiset uutiset uutiskirjeeseen automaattisesti RSS-feedinä ja vähentää näin manuaalisen työn määrää. Voit helposti valita manuaalisesti syötteestä nostettavat artikkelit tai valita, montako viimeisintä artikkelia syötteestä automaattisesti nostetaan uutiskirjeeseen.

Kysy lisää ›

Oma alatili sisäistä viestintää varten

Voit luoda sisäisiä uutiskirjeitä varten oman alatilin, jota voi käyttää samoilla tunnuksilla kuin muita LianaMailer-tilejäsi. Omaa alatiliä käyttämällä voit luoda vastaanottajalistat niin, että työntekijät eivät itse voi perua kirjeen tilausta.

Kysy lisää ›

LianaMailerin raporttien ansiosta jokaisen uutiskirjeen onnistumista voi seurata ja analysoida tarkasti: miksi yksi lähetysaika toimi toista paremmin, miksi tuota linkkiä klikattiin enemmän kuin muita ja niin edelleen. Uutiskirjeviestintä on jatkuva oppimisprosessi, jossa voi tulla aina paremmaksi!

Tea Siikonen
Yritysviestintä- ja vastuullisuuspäällikkö, MTV Oy

Valitse sinulle sopivin ratkaisu

Lähetä sisäiset uutiskirjeet, joilla viestit henkilöstöllesi organisaatiosi ajankohtaisista asioista nopeasti ja tehokkaasti. Tutustu vaihtoehtoihimme alla tai ota yhteyttä, niin löydämme varmasti yhdessä sinulle sopivimman ratkaisun.

Pro

Helppokäyttöinen työkalu sisäisten uutiskirjeiden lähettämistä aloitteleville yrityksille.

69 €/kk
Osta nyt
Tärkeimmät ominaisuudet
  • Personoidut viestit
  • Yksityiskohtainen raportointi
  • DKIM ja SPF
Suosituin

Business

Sisäisen uutiskirjeviestinnän ammattilaisen valinta.

Alkaen
109 €/kk
+ 900 € kertamaksu
Tutustu hinnoitteluun
Tärkeimmät ominaisuudet
  • A/B-testaus
  • Integraatiolisäosat
  • Dynaamiset listat
  • Monikieliset viestipohjat ja tilauslomakkeet

Enterprise

Täyden palvelun uutiskirjepaketti pienille ja suurille organisaatioille.

Alkaen
199 €/kk
+ 1800 € kertamaksu
Tutustu hinnoitteluun
Tärkeimmät ominaisuudet
  • Kertakirjautuminen
  • Tilaustenhallinta yhdeltä sivulta
  • Hyväksymisprosessi
  • REST API -rajapinta
Hintoihin lisätään arvonlisävero. Esitetyt hinnat perustuvat kuukausittaiseen laskutukseen.

MTV:n sisäinen uutiskirje on odotettu julkaisu

MTV:n aloitti sisäisen uutiskirjeensä eli Pöllöpostin lähettämisen henkilöstölleen keväällä 2021. Jo ensimmäisen vuoden aikana Pöllöpostista muodostui yksi MTV:n sisäisen viestinnän peruspilareista. Kyselyn perusteella 84 % henkilöstöstä pitää sisäistä uutiskirjettä hyvänä tai erinomaisena viestintävälineenä – lue asiakastarinastamme syyt uutiskirjeen onnistumiseen ja laajaan suosioon.

LianaMailer on todella helppokäyttöinen, toimintavarma ja hyvin muokattavissa. Saamme aina nopeaa, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua. Reaaliaikainen chat-tuki on mahtava apu kiireellisissä tilanteissa.

Carolina Harjulin
Markkinointipäällikkö, Hertz

Ideoita sisäisen uutiskirjeen laatimiseen

Mietitkö, mistä lähteä liikkeelle sisäisen uutiskirjeen luomisessa, tai oletko päättänyt uudistaa kirjeesi sisältöä? Keräsimme blogiimme listan muun muassa uutiskirjeen aiheita ja visuaalista ilmettä koskevia vinkkejä, joiden avulla pääset alkuun.

Inspiroidu blogistamme

Lianan blogista löydät runsaasti hyödyllistä ja inspiroivaa sisältöä uutiskirjeiden luomiseen ja lähettämiseen liittyen. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja sekä oppaita.

Kaikki blogikirjoitukset

Jätä yhteydenottopyyntö

Vastaanottajan sähköpostiosoite (valinnainen)

Valitse aihealue

Digimarkkinoinnin ja -viestinnän työkalut

Digimarkkinoinnin kumppanuuspalvelut