Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
LianaAutomation on markkinoinnin automaatiotyökalu vähittäis- ja tukkukaupan eri toimijoiden tarpeisiin
Markkinoinnin automaatio vähittäis- ja tukkukaupan tarpeisiin

Tehosta tukkumyyntiä markkinoinnin automaatiolla

Kasvata myyntiä sekä nosta asiakaskokemuksen tasoa automatisoimalla myyntiprosessisi eri vaiheet. Jo useat vähittäis- ja tukkukauppiaat hyödyntävät markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationia markkinoinnissaan ja asiakasviestinnässään.

Powered by

Liity tyytyväisten asiakkaiden joukkoon

Asiakkaitamme ovat sekä kotimaiset että kansainväliset vähittäis- ja tukkukauppiaat, joita olemme auttaneet tehostamaan ja digitalisoimaan myyntiä markkinoinnin automaation avulla.

Markkinoinnin automaatioketju tuotearvostelujen keräämiseen

Kasvata myyntiä ja kehitä samalla asiakaskokemusta

Markkinoinnin automaatio on tehokas työkalu vähittäis- ja tukkukauppiaan pakkiin: sen avulla suoraviivaistat ostopolkuja sekä parannat asiakaspalvelua ja asiakaskokemusta.

Automaatiokampanjoiden avulla huomioit niin uudet, uskolliset, potentiaaliset kuin epäaktiivisetkin asiakkaat. Boostaa myyntiä lisä- ja ristiinmyyntiin keskittyvillä viesteillä ja helpota tulevien asiakkaiden ostopäätöstä pyytämällä arvosteluja niistä tuotteista, joiden menekkiä haluaisit erityisesti edistää.

Esimerkkejä vähittäis- ja tukkukaupan automaatiokampanjoista

Esimerkkejä tukku- ja vähittäiskaupan markkinoinnin automaatiokampanjoiden uutiskirjeistä

Tuotevahdit

Asiakkaasi voivat tilata itselleen automaattisen ilmoituksen varastoosi saapuneesta tuotteesta.

Lisä- ja ristiinmyynti

Suosittele asiakkaillesi tuotteita aiempaan ostohistoriaan perustuvilla automaattiviesteillä.

Tuotearvostelujen kerääminen

Kerää tuotearvosteluja verkkokauppaasi lähettämällä automaattinen viesti tilauksen tehneille asiakkaille.

Kampanjaviestit sesonkituotteista

Lähetä automaattiset tuoteviestit esimerkiksi sesonkiin kuuluvista tai poistoon lisätyistä tuotteista.

Passiivisten asiakkaiden aktivointi

Houkuttele asiakkaitasi palaamaan ostoksille, kun viimeisestä asioinnista on kulunut esimerkiksi puoli vuotta.
Lianan asiantuntijat toteuttavat markkinoinnin automaatiot palveluna vähittäis- ja tukkukaupoille

Ota asiantuntijamme avuksi automaatioihin

Varmista tulokset markkinoinnin automaatiosta ottamalla Lianan asiantuntijat kaveriksi kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. Autamme sinua automaatioketjujen ja -viestien toteuttamisessa sekä automaatioiden kehittämisessä tulosten perusteella.

Tässä muutamia asiakkaidemme onnistumisia:

  • Yli 30 % perhepalveluiden verkkokaupan asiakkaista on käyttänyt seuraavaan ostokseen käytettävän automaatioedun. Asiakkaat on saatu palaamaan ostoksille entistä nopeammin.
  • Verkkokaupan passiivisten asiakkaiden jatkuva aktivointikampanja on tuottanut asiakkaallemme tähän mennessä yli 29 000 €.
  • Yli 10 % verkkokaupan passiivisista asiakkaista saatiin taas aktivoitua automaatioviestien avulla.
  • Automaatiokampanjalla saatiin kasvatettua verkkokaupan uutiskirjetilaajien määrää 109 % kuudessa kuukaudessa.

Tyylikkäästi esillä myös perinteisten myyntikanavien ulkopuolella

Näyttävien uutiskirjeiden ansiosta teollisuuden mittaustekniikan ja automaation tuote- ja ratkaisuntarjoaja Kontram näyttäytyy kohderyhmälleen positiivisessa valossa myös perinteisten myyntikanavien ulkopuolella. Kontram vakuuttui Lianasta työkalujen helppokäyttöisyyden, kattavien analytiikkaominaisuuksien sekä GDPR-turvallisuuteen panostamisen ansiosta.

Jätä yhteydenottopyyntö