Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet

0
Webinaaritallenne: Mediaseurannan yleisimmät käyttökohteet
Jaa

Lianan studiolta tarjoillaan mielenkiintoista keskustelua mediaseurannan käyttökohteista. Käsittelemme asiaa mm. seuraavista näkökulmista:

  • Mitkä ovat yleisimmät seurannan kohteet läpi organisaatioiden?
  • Millaisia toimenpiteitä onnistuneiden seurantojen saavuttaminen vaatii?
  • Kuinka luodaan seuranta, jolla on tarkoitus?
  • Helpot käytännöt seurantojen tavoitteiden kirkastamiselle 

Asiantuntijana toimii Lianan Account Director, PR Specialist Iina Mikkola ja keskustelua isännöi Marketing Development Representative Harri Niskala.

Huom! Nähdäksesi videon, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!