Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon

Webinaaritallenne: Markkinoijat vastasivat: Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet vuonna 2023

0
Webinaaritallenne: Markkinoijat vastasivat: Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet vuonna 2023
Jaa

Toteutimme jo kolmatta kertaa kansainvälisen kyselyn selvittääksemme markkinoijien mietteitä markkinoinnin automaatiosta. Kyselyyn osallistui tänä vuonna 291 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista ympäri maailman.

Kyselyn perimmäisenä tarkoituksena oli sukeltaa syvemmälle siihen, kuinka markkinoijat kokevat markkinoinnin automaation konseptina ja mm. selvittää, mitkä ovat sen merkittävimmät hyödyt ja haasteet sekä kuinka tärkeäksi automaatio koetaan organisaatioissa.

Yhteenvetona saimme selville, että markkinoinnin automaatio on säilyttänyt paikkansa yhtenä markkinoijien keskeisimmistä työkaluista. Mutta mitä asioita he arvostavat eniten ja mikä jättää parantamisen varaa?

Tässä webinaarissa käymme läpi tulosten kiinnostavimmat poiminnat ja käsittelemme mm. seuraavia tutkimuksen aihealueita:

  • ️ Markkinoinnin automaation hyödyntäminen organisaatioissa
  • ️ Automaation hyödyt ja haasteet
  • ️ Kuinka yritykset investoivat automaatioon vuonna 2023


Huom! Nähdäksesi webinaaritallenteen, anna evästehallinnassa suostumus vähintään Markkinointi-kohtaan. Avaa evästehallinta.

Tykkäsitkö artikkelista?
Peukuta tästä!