Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Sähköpostimarkkinointi, Verkkosivut

Sähköpostimarkkinoinnin ja verkkosivujen ratkaisut Colas Europelle

Colas Group on yksi maailman johtavista yrityksistä liikenneinfrastruktuurin rakentamisessa ja kunnostamisessa. Organisaatio toimii kyseisen alan kolmella eri segmentillä: tieverkko, rataverkko ja materiaalit. Yrityksen missiona on toimia kestävän liikenteen puolesta suunnittelemalla, mainostamalla ja rakentamalla infrastruktuuriratkaisuja.

Colasin pääkonttori suositteli Liana Technologiesia Colas Europelle. Kollegojen kertomat positiiviset kokemukset saivat nämä valitsemaan Lianan sähköpostimarkkinointi- ja verkkosivuratkaisut organisaation käyttöön. He vakuuttuivat heti Lianan joustavasta toimintatavasta sekä kattavasta analyysistä yrityksen nykytilasta, joiden pohjalta Liana loi juuri Colas Europen tarpeisiin räätälöidyn tarjouksen.

Yhteistyö Colasin ja Lianan välillä sujui hyvin, sillä kumpikin osapuoli kuunteli ja kiinnitti huomiota toisen osapuolen ideoihin. Myös saavutettuja tuloksia analysoitiin yhdessä ja niiden pohjalta keskusteltiin jatkotoimenpiteistä, joiden avulla tuloksia voitaisiin parantaa entisestään.

“Olemme enemmän kuin pelkkä teknologian tarjoaja. Colas Europen projektien ja tarpeiden ymmärtäminen on avain parhaan mahdollisen ratkaisun ja korkeimman tasoisen palvelun toimittamiseen.”
​​​​​
Jeremy Barry
Account Director, Liana Technologies

 

Yhteistyön päällimmäisenä lopputuloksena Colasilla on nyt alusta, jonne he kokoavat kaiken tärkeän informaation yrityksen aktiviteeteista 12 maasta koostuvalla toiminta-alueella. Uudistetun uutiskirjeen avulla organisaatio informoi sekä työntekijöitään että asiakkaitaan.

“Korvaamattomat työkalut tulevaisuuden sisältöstrategiallemme.”
Veronika Halajova
Head of Communications, Colas Europe 

 

Lianan työkalujen hyödyntäminen on merkittävästi yksinkertaistanut Colas Europen markkinointiponnisteluja sekä mahdollistanut eri toimenpiteiden ja niiden tulosten monitoroinnin:

  • Sekä sisäisillä että ulkoisilla uutiskirjeillä on yli 60 %:n avaussuhde
  • Blogi ja uutiskirjeet ovat saaneet erittäin positiivista palautetta

Colasin mielestä työkalut ovat modernit, ammattimaiset sekä käyttäjäystävälliset. Niiden suurin hyöty on yrityksen mukaan kuitenkin se, että vain muutaman klikkauksen avulla he voivat selvittää, mitä sisältöjä avataan, klikataan tai luetaan.

“Loistavaa. Heti alusta lähtien meille välittyi tunne siitä, ettemme ole vain jokin satunnainen asiakas, jota kehotetaan valitsemaan parhaiten myyviä tuotteita.”
Veronika Halajová
Head of Communications, Colas Europe 

 

Jaa

Haluatko saavuttaa samanlaisia tuloksia?

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme ja pyydä ilmainen demo Lianan palveluista.

Pyydä demo