Case Kaalimato

Case Kaalimato: Asiakaslähtöinen sähköpostimarkkinointi

Kaalimato on Suomen suurin seksivälineiden verkkokauppa. Kaalimato halusi kehittää sähköpostiviestintäänsä eteenpäin, mutta samalla kunnioittaa asiakkaidensa yksityisyyttä. Katso videolta, miten Kaalimato hyödynsi Lianan työkaluja asiakaslähtöiseen sähköpostiviestintään. 

Katso video

Haluatko kehittää sähköpostimarkkinointiasi?

Sähköpostimarkkinointi on edelleen kaikista tuottavin digitaalinen markkinointikanava – myös Lianalle. Haluammekin nyt jakaa vuosien aikana kerrytetyn kokemuksemme sähköpostimarkkinoinnista kaikille digimarkkinoijille. 

Edistyneen sähköpostimarkkinoijan oppaamme käy läpi kuusi kehitysaskelta, joita voit hyödyntää paremmin kohdennettuun ja tulokselliseen sähköpostimarkkinointiin. 

Lataa opas