Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
B2C-verkkokaupat

Valitse liiketoimintasi tarpeisiin sopiva verkkokauppakumppani

Autamme kasvattamaan myyntiäsi verkossa, tavoittamaan asiakkaasi tehokkaasti ja vastaamaan jatkossakin heidän muuttuviin tarpeisiinsa. Tavoitteenamme on varmistaa, että B2C-verkkokauppasi toimii saumattomasti ja tarjoaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Vahvan verkkokauppakumppanin ansiosta voit keskittyä täysin ydinliiketoimintaasi, sillä palvelumme takana on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus erilaisista verkkokaupparatkaisuista. Toteutamme verkkokauppoja LianaCommerce- ja WooCommerce-alustoilla.

Powered by

Varmista B2C-verkkokauppasi menestys panostamalla asiakaskokemukseen

Kun asiointi sujuu ja ostosten teko on miellyttävää, palaa asiakkaasi todennäköisemmin verkkokauppaasi toistamiseenkin. Asiakaskokemuksella on keskeinen merkitys kestävien asiakassuhteiden luomisessa, ja siihen vaikuttavat niin verkkokaupan tekniset ominaisuudet kuin esimerkiksi ostoprosessin pituuskin. Huolellisella käyttöliittymä- ja käyttökokemussuunnittelulla sekä teknisellä toteutuksella tuemme asiakkaidesi onnistunutta ostokokemusta.

Vaatimuksemme oli, että verkkokaupassa pitää olla tietyt ominaisuudet ja että kaupan pitää näyttää tietynlaiselta. Lianan verkkokaupparatkaisussa nämä kriteerit täyttyvät, ja uusia ominaisuuksia saa aina tarvittaessa nopeasti käyttöön.

Tiina Skinnari
Omistaja, Disturb.fi

B2C-verkkokaupan suunnittelu, toteutus ja kehitys yhdessä Lianan kanssa

Suunnittelemme ja toteutamme verkkokauppasi menestymään

Meille on tärkeää, että asiakkaamme onnistuvat tavoitteissaan. Menestyvä verkkokauppa on hyvin suunniteltu ja toteutettu kokonaisuus, jossa on otettu huomioon palvelun helppo käytettävyys, hyvä verkkonäkyvyys, tekninen toimivuus ja tehokas konversio-optimointi. Projekti etenee aina tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa ja liiketoiminnan tarpeista lähtien.

Kehitämme verkkokauppaasi datan perusteella

Verkkokauppa on harvoin valmis julkaisun hetkellä – lanseerauksen jälkeen sen toimivuutta seurataan ja kehittäminen aloitetaan kerätyn asiakasdatan ja analytiikan pohjalta. Näin liikenteen määrää verkkokauppaan kasvatetaan, ostoprosesseja muovataan sujuvammiksi ja asiakaskokemusta hiotaan paremmaksi. Verkkokauppakumppaninasi huolehdimme halutessasi muun muassa hakukoneoptimoinnista ennen ja jälkeen verkkokauppasi julkaisun.

Valitse sinulle sopiva verkkokaupparatkaisu

Verkkokaupparatkaisumme sisältävät kaikki tarvittavat ominaisuudet tuloksekkaan B2C-verkkokaupan pyörittämiseen, ja vaihtoehdoistamme voit valita tarpeitasi vastaavan paketin. Tutustu palvelupaketteihimme alla ja ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää.

Pro

Pakettiratkaisu, joka toteutetaan yrityksen ilmeen, värimaailman ja logojen mukaisesti.

Alkaen
199/kk
+ 4900 € kertamaksu
Tutustu ja tilaa nyt
Tärkeimmät ominaisuudet
  • Variaatiot
  • Bannereiden hallinta
  • Alennukset
Suosituin

Business

Paketti tarjoaa enemmän sisällytettyjä ja valinnaisia laajennusmoduuleita. Tämä paketti ei salli rakenteellisia muutoksia ulkoasuun, mutta sisältää suunnittelutyön tarkistuskierroksella ja toteutuksen.

Alkaen
349/kk
+ 9900 € kertamaksu
Tutustu ja ota yhteyttä
Tärkeimmät ominaisuudet
  • Räätälöity design
  • Monikielinen tuki
  • Volyymiin perustuva hinnoittelu
  • Pääsy REST API -rajapintaan
  • Ostoskorimuistuttaja

Enterprise

Täysin räätälöity verkkokaupparatkaisu. Projekti alkaa määrittelyprojektilla, jossa toteutus suunnitellaan yksityiskohtaisemmin. Vain budjettisi on rajana!

Pyydä tarjous
Tutustu ja ota yhteyttä
Tärkeimmät ominaisuudet
  • Kalenterituotteet
  • Toistuvat maksut
  • Kanta-asiakasohjelma
  • Useat varastot
Hintoihin lisätään arvonlisävero. Esitetyt hinnat perustuvat vuosittaiseen laskutukseen.

Räätälöity, omannäköinen B2C-verkkokauppa Disturbille

Disturb päätyi aloittamaan yhteistyön Lianan kanssa, koska Lianalla yrityksen verkkokaupan sai räätälöityä juuri sellaiseksi kuin Disturb oli toivonut. Kommunikaatio Lianan yhteyshenkilön oli tiivistä ja luontevaa. 

Kasvata kauppaa ja säilytä olemassa olevat asiakkaasi personoinnin avulla

Personoinnilla verkkokauppaan voidaan tuoda kivijalkamyymälöistä tuttua henkilökohtaista asiakaskokemusta. Katso, kuinka verkkokaupan personointi kannattaa aloittaa, mitkä ominaisuudet tukevat personointia ja millä tavoin tekoälyä voi hyödyntää personoinnissa.

Inspiroidu blogistamme

Opi lisää verkkokauppasi kasvattamisesta sekä lue markkinoinnin ja viestinnän tuoreimmista trendeistä blogistamme. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja, oppaita sekä LianaCast-podcastimme jaksot.

 

Jätä yhteydenottopyyntö

Vastaanottajan sähköpostiosoite (valinnainen)

Digimarkkinoinnin ja -viestinnän työkalut

Digimarkkinoinnin kumppanuuspalvelut