Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
LianaMailer on sähköpostimarkkinoinnin työkalu järjestöjen ja julkisen sektorin eri toimijoiden tarpeisiin
Tiedota järjestösi asioista tehokkaasti uutiskirjeillä

Julkisen sektorin ja järjestöjen sähköpostimarkkinointi

Viesti organisaatiosi ajankohtaisista asioista jäsenille ja sidosryhmille tehokkaasti uutiskirjeillä. Sähköpostimarkkinoinnin työkalu LianaMailerilla luot helposti sisällöltään ja visuaalisuudeltaan toivomasi kaltaiset uutiskirjeet sekä seuraat tarkasti viestien saamaa vastaanottoa.

Powered by

Suosituimmat ominaisuudet

Datavastuullinen uutiskirjetyökalu

LianaMailerilla teet tietoturvallista uutiskirjeviestintää yli GDPR-asetuksen vaatimusten. Työkalulla voit muun muassa kerätä, säilyttää ja käsitellä henkilötietoja asianmukaisesti, hallita helposti suostumuksia, varmistaa tilaajiesi pätevyys sekä määrittää omia lähetysperusteitasi.

Kattavat integraatiot käyttämiisi järjestelmiin

Integroi helposti kolmansiin järjestelmiin ja tuo esimerkiksi vastaanottajalistat automaattisesti kolmannen osapuolen järjestelmistä valmiiden ja kattavien integraatioiden avulla.

Responsiiviset ja saavutettavat uutiskirjeet

Rakenna responsiiviset ja saavutettavat uutiskirjeet, jotka suunnitellaan organisaatiosi brändiohjeistuksen mukaisesti. Myös tilaus- ja peruutussivut on mahdollista personoida organisaatiosi visuaalisia elementtejä noudattaen.

Esimerkkejä sähköpostimarkkinointityökalu LianaMailerilla toteutetuista järjestöjen ja julkisen sektorin uutiskirjeistä

Lukuisia hyödyllisiä ominaisuuksia järjestöviestintään

  • Toteuta vuorovaikutteisia uutiskirjeitä hyödyntäen monipuolisia sisältöelementtejä, kuten videoita ja kyselyitä
  • Luo uutiskirjeeseen personoituja sisältöosioita ominaisuuksien perusteella
  • Kokoa viestin sisältö automatisoidusti hyödyntämällä RSS-syötteitä esimerkiksi verkkosivujen uutisvirrasta, intrasta tai blogista
  • Kattavien uutiskirjeraporttien avulla näet, millaisen vastaanoton kirjeesi ovat saaneet ja millaiset sisällöt jäseniäsi kiinnostavat eniten

Järjestömme on saanut LianaMailerilla toteutetuista uutiskirjeistä positiivista palautetta: kirjeitä on kiitelty selkeiksi ja helppolukuisiksi, ja erityisesti gallup-osioita ja videosisältöjä on kehuttu kovasti.

Icehearts

Erika Turunen
Järjestöpäällikkö, Icehearts ry

Kehätiedon ja Lianan yhteistyön taustalla on järjestökentältä noussut tarve kehittää yhdistyksille sopiva uutiskirjetyökalu. Tähän tarpeeseen LianaMailer vastaa täydellisesti: helppokäyttöisyytensä lisäksi sovellus toimii suomen kielellä.

Kehätieto

Henrik Stürmer
Kehityspäällikkö, Kehätieto

Kustannustehokas uutiskirjeratkaisu pienimmillekin järjestöille

Sähköpostimarkkinoinnin työkalu LianaMailer on helposti kaikista pienimpienkin järjestöjen saatavilla. Järjestöille IT-ratkaisuja tarjoava Kehätiedon Kilta-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää integroidun ja toiminnoiltaan karsitumman version LianaMailerista, jonka Kehätiedon jäsenyhdistykset voivat ottaa käyttöönsä vaivattomasti ja kustannustehokkaasti.

Yli 1500 tyytyväistä käyttäjää meillä ja maailmalla

LianaMailer soveltuu sähköpostimainontaan sekä B2B- ja B2C-yrityksille että järjestöille ja valtionhallinnon organisaatioille. Erityisen tyytyväisiä käyttäjät ovat LianaMailerin helppokäyttöisyyteen, kattaviin raportteihin ja avuliaaseen käyttäjätukeen.

LianaMailer-asiakkaita

1500

NPS

72

Asiakkaiden arvosana tukipalveluille

4,5/5

Arvosana Capterra-palvelussa

4,6/5


Usein kysyttyä LianaMailerista

Korkea viestien läpimeno on muun muassa laadukkaiden palvelimien ja pitkäjänteisen kehitystyön tulosta. Lisäksi huolehdimme toimitettavuudesta muun muassa määrittämällä LianaMailerissa lähetysasetukset kuten DMARC- ja DKIM -tietueet, käyttämällä asiakkaan omaa lähetysosoitetta, käyttämällä tilaussivun osoitetta omassa domainissa sekä tarjoamalla mahdollisuutta dedikoitujen palvelimien käyttämiseen.

LianaMailer Business- ja Enterprise-paketteihin kuuluu aloitustapaaminen ja työkalun läpikäynti oman Customer Success Managerin (CSM) kanssa. Tarkistamme muutaman viikon käytön jälkeen, että käyttö sujuu odotetusti. Tarvittaessa voimme varata tapaamisen, jossa läpikäymme kaikki asiat, joissa vielä kaipaat apua. Onboardingin jälkeen oma asiantunteva Account Manager palvelee sinua jatkossa työkalun kanssa.

Onboarding-prosessi alkaa projektin laajuuden ja aikataulujen määrittelyllä, jonka jälkeen organisaatiollesi suunnitellaan räätälöity uutiskirjepohja, jos olet valinnut sen pakettiisi. Sen jälkeen on vuorossa räätälöidyn uutiskirjepohjan tekninen totetus sekä LianaAccount- ja LianaMailer-tilien asentaminen. Sinut ja tiimisi koulutetaan työkalun käyttöön Customer Success Managerin johdolla, jonka jälkeen oma Account Managerisi huolehtii jatkuvasta kehityksestä ja siitä, että saat LianaMailerista parhaan hyödyn irti.

Rakennamme saavutettavan kirjepohjan, jotta voit viestiä tehokkaasti kaikille kohderyhmillesi. LianaMailerin uutiskirjeet rakennetaan aina teknisesti mahdollisimman hyvin lukulaitteita tukeviksi. Lianan työkaluilla lähetetyt sähköpostit lähtevät aina myös “vain teksti” -muodossa lukulaitteet huomioiden. Saavutettavan uutiskirjeen sisällössä tulisi huomioida loogisesti sijoitetut ja helposti silmäiltävät osiot, alt-tekstit eli vaihtoehtoiset tekstit kuville, tarpeeksi kontrasteja sisältävä ja johdonmukainen värimaailma, asianmukaiset ja selkeät tekstit sekä kuvaava otsikko.

Kyllä! Voimme luoda useita alatilejä organisaation käyttöön eri yksiköille ja käyttäjärooleille, esimerkiksi sisäiseen ja ulkoiseen viestintään. LianaAccountin avulla voit lisäksi kirjautua kaikkiin Liana Cloudin alla oleviin tuotteisiin yhdessä selkeässä näkymässä sekä hallita kaikkia käyttäjiä ja heidän käyttäjäroolejaan samassa paikassa.

LianaMailer vastaa viestien tarkan kohdentamisen tarpeeseen

Viesti ry hyödyntää sähköpostimarkkinoinnin työkalu LianaMaileria uutiskirjeviestintään. Liana valikoitui palveluntarjoajaksi keskitettyjen palvelujen sekä uutiskirjeviestinnän tehokkaan kohdentamisen vuoksi.

Tehokas kohdentaminen on johtanut parantuneisiin avausprosentteihin ja järjestö pystyy helpommin seuraamaan, mitkä aiheet tai linkit kiinnostavat eniten heidän kohderyhmäänsä.

Kilpailuttamassa uutiskirjetyökalua?

Uutiskirjetyökalun kilpailutuksessa saa olla tarkkana, sillä työkalut voivat erota merkittävästi ominaisuuksiltaan, kehitysmahdollisuuksiltaan ja tarjolla olevan tuen osalta. Oppaan vinkkien avulla onnistut organisaatiollesi sopivan ratkaisun ja kumppanin valinnassa.

Jätä yhteydenottopyyntö