Autamme sinua saavuttamaan tuloksia markkinoinnin automaatiolla

Markkinoinnin automaation tärkein tehtävä on tuottaa tuloksia euroina, liideinä ja säästettyinä resursseina. Saavuta haluamasi tavoitteet toteuttamalla markkinoinnin automaatiokampanjat yhdessä Lianan ammattilaisten kanssa.

Ota yhteyttä ja kysy lisää palvelusta
marketing automation mobile

Miksi ulkoistaminen kannattaa?

  • Sinulla ei ole riittävästi aikaa tai käsipareja markkinoinnin automaation toteuttamiseen
  • Haluat varmistaa, että liidisi muuttuvat maksaviksi asiakkaiksi
  • Haluat apua asiakkaan sitouttamiseen asiakaspolun eri vaiheissa
  • Haluat kasvattaa myyntiä lisä- ja ristiinmyyntikampanjoiden avulla
  • Haluat ammattilaiset avuksi suunnittelemaan ja toteuttamaan automaatiokampanjat puolestasi
  • Haluat hyödyntää Lianan pitkäaikaista kokemusta markkinoinnin automaatiosta
automation workflow

Miten autamme sinua saamaan tuloksia?

  • Toteutamme tavoitteitasi tukevat monikanavaiset automaatiokampanjat
  • Autamme minimoimaan asiakashankinnan kustannukset
  • Autamme hoivaamaan asiakassuhdetta asiakkuuden eri vaiheissa
  • Asetamme selkeät, konkreettiset ja mitattavat tavoitteet
  • Tarkastelemme ja pyrimme parantamaan tuloksiasi säännöllisesti tavoitteisiisi peilaten

Mitä markkinoinnin automaatio -palvelu sisältää?

Palvelupaketti voi sisältää esimerkiksi

  • Aloituspalaverin, jossa käymme läpi tarpeesi ja suunnittelemme automaatiokampanjat
  • Tulossuunnitelman, johon kirjataan ylös konkreettiset tavoitteesi ja seurataan niiden toteutumista
  • Automaatiokampanjoiden suunnittelun ja toteutuksen
  • Automaatioviestien sisällöntuotannon
  • Raportoinnin ja liidien generoinnin myynnillesi tai taustajärjestelmääsi
  • Maksetun mainonnan kohdennetut kampanjat

Markkinoinnin automaatio -palvelun hinnat alkaen 600€ + 210 €/kk.
Hinta määräytyy palvelupaketin laajuuden mukaan.

Voimme toteuttaa esimerkiksi seuraavanlaisia automaatiokampanjoita

  • Uuden asiakkaan onboarding-viestiketju
  • Lisä- ja ristiinmyynti
  • Verkkosivuvierailijoiden tunnistaminen
  • Asiakaspolut ja asiakkaan sitouttaminen
  • Tapahtuma-automaatiot
  • Jäsenhankinta
  • Passiivisten asiakkaiden aktivointi
  • Ostoskorimuistuttajat
  • Määräaikaisten sopimusten uusinta
  • Kevyet sähköpostiautomaatiot
  • Monikanavaiset automaatiot, jotka yhdistävät esimerkiksi mobiilisovellukset, printin, sosiaalisen median ja Google Ads -mainonnan

Kysy lisää markkinoinnin automaation käyttömahdollisuuksista!

"Automaatioiden käyttöönoton myötä olemme onnistuneet aktivoimaan suhteessa enemmän Viaplay-käyttäjiä kuin aiemmin. Myös asiakkaiden elokuva-, sarja- ja urheilusisältöjen latausmäärät ovat olleet kasvussa."

Tero Lintunen
Operations Manager, Viasat Finland

Ota yhteyttä ja kysy lisää markkinoinnin automaatio -palvelusta