
Miksi ulkoistaminen kannattaa?
- Sinulla ei ole riittävästi aikaa tai käsipareja markkinoinnin automaation toteuttamiseen
- Haluat varmistaa, että liidisi muuttuvat maksaviksi asiakkaiksi
- Haluat apua asiakkaan sitouttamiseen asiakaspolun eri vaiheissa
- Haluat kasvattaa myyntiä lisä- ja ristiinmyyntikampanjoiden avulla
- Haluat ammattilaiset avuksi suunnittelemaan ja toteuttamaan automaatiokampanjat puolestasi
- Haluat hyödyntää Lianan osaamista ja pitkäaikaista kokemusta markkinoinnin automaatioista

Miten autamme sinua saamaan tuloksia?
- Toteutamme tavoitteitasi tukevat monikanavaiset automaatiokampanjat
- Autamme minimoimaan asiakashankinnan kustannukset
- Autamme hoivaamaan asiakassuhdetta asiakkuuden eri vaiheissa
- Asetamme selkeät, konkreettiset ja mitattavat tavoitteet
- Tarkastelemme ja pyrimme parantamaan tuloksiasi säännöllisesti tavoitteisiisi peilaten
Mitä markkinoinnin automaatio -palvelu sisältää?
Palvelupaketti voi sisältää esimerkiksi
- Aloitustyöpaja, jossa muodostetaan raamit toiminnalle ja linjat yhteiselle tekemiselle isossa kuvassa
- Tulossuunnitelman (Liana®Result Plan), kirjataan ylös, mitkä ovat tärkeimmät mittarit ja miten niitä seurataan
- Toimintamallit ja ympäristö
- Digitaalisen markkinoinnin vuosikello
- Markkinoinnin automaatio kampanjoiden ideointi, suunnittelu, toteutus ja hallinta tavoitteiden pohjalta sekä säännöllinen konversio-optimointi
- Raportoinnin ja liidien generoinnin myyntiin tai taustajärjestelmään
- Maksetun mainonnan kohdennetut kampanjat
Markkinoinnin automaatio -palvelun hinnat alkaen 1200 € + 210 €/kk.
Hinta määräytyy palvelupaketin laajuuden mukaan.
Voimme toteuttaa esimerkiksi seuraavanlaisia automaatiokampanjoita
- Monikanavaiset automaatiot, jotka yhdistävät esimerkiksi mobiilisovellukset, printin, sosiaalisen median ja Google Ads -mainonnan
- Uuden asiakkaan onboarding-viestiketju
- Lisä- ja ristiinmyynti kampanjat
- Verkkosivuvierailijoiden tunnistaminen
- Asiakaspolut ja asiakkaan sitouttaminen
- Tapahtuma-automaatiot
- Jäsenhankinta
- Passiivisten asiakkaiden aktivointi
- Ostoskorimuistuttajat
- Määräaikaisten sopimusten uusinta
- Kevyet sähköpostiautomaatiot
Kysy lisää markkinoinnin automaation käyttömahdollisuuksista! Suunnitellaan yhdessä toimivat ja tulokselliset kampanjat
"Automaatioiden käyttöönoton myötä olemme onnistuneet aktivoimaan suhteessa enemmän Viaplay-käyttäjiä kuin aiemmin. Myös asiakkaiden elokuva-, sarja- ja urheilusisältöjen latausmäärät ovat olleet kasvussa."
