
Miksi ulkoistaminen kannattaa?
- Sinulla ei ole riittävästi aikaa tai käsipareja markkinoinnin automaation toteuttamiseen
- Haluat varmistaa, että liidisi muuttuvat maksaviksi asiakkaiksi
- Haluat apua asiakkaan sitouttamiseen asiakaspolun eri vaiheissa
- Haluat kasvattaa myyntiä lisä- ja ristiinmyyntikampanjoiden avulla
- Haluat ammattilaiset avuksi suunnittelemaan ja toteuttamaan automaatiokampanjat puolestasi
- Haluat hyödyntää Lianan osaamista ja pitkäaikaista kokemusta markkinoinnin automaatioista

Miten autamme sinua saamaan tuloksia?
- Toteutamme tavoitteitasi tukevat monikanavaiset automaatiokampanjat
- Autamme minimoimaan asiakashankinnan kustannukset
- Autamme hoivaamaan asiakassuhdetta asiakkuuden eri vaiheissa
- Asetamme selkeät, konkreettiset ja mitattavat tavoitteet
- Tarkastelemme ja pyrimme parantamaan tuloksiasi säännöllisesti tavoitteisiisi peilaten
Tuloksia markkinoinnin automaation avulla
Markkinoinnin automaatio palveluna sisältää
- Aloitustyöpaja (workshop), jossa muodostetaan raamit toiminnalle ja linjat yhteiselle tekemiselle isossa kuvassa
- Tavoitesuunnitelman, johon määritellään lyhyen- ja pitkän aikavälin tavoitteet ja toimenpiteet
- Markkinoinnin automaatio kampanjoiden ideointi, suunnittelu, toteutus ja hallinta tavoitteiden pohjalta sekä säännöllinen tulosten optimointi
- Jatkuvan kehityksen ja säännöllisen raportoinnin tuloksista markkinoinnin automaatioasiantuntijalta.
- Maksetun mainonnan kohdennetut kampanjat
Markkinoinnin automaatiolla
- Monikanavaiset automaatiot, jotka yhdistävät esimerkiksi sähköpostimarkkinoinnin, mobiilisovellukset, printin, sosiaalisen median ja Google Ads -mainonnan
- Uuden asiakkaan onboarding-viestiketjut
- Lisä- ja ristiinmyynti kampanjat
- Asiakaspolut ja asiakkaan sitouttaminen
- Tapahtuma-automaatiot
- Jäsenhankinta
- Passiivisten asiakkaiden aktivointi
- Ostoskorimuistuttajat
- Määräaikaisten sopimusten uusinta
Kysy lisää markkinoinnin automaation käyttömahdollisuuksista! Suunnitellaan yhdessä toimivat ja tulokselliset kampanjat
"Automaatioiden käyttöönoton myötä olemme onnistuneet aktivoimaan suhteessa enemmän Viaplay-käyttäjiä kuin aiemmin. Myös asiakkaiden elokuva-, sarja- ja urheilusisältöjen latausmäärät ovat olleet kasvussa."
