Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
GrowthStack by Liana

Personoi WordPress-sivustosi markkinoinnin automaatiolla

GrowthStack by Liana tarjoaa ainutlaatuisen tavan WordPress-sivuston sisältöjen personointiin. Hyödynnä markkinoinnin automaation mahdollisuuksia sivustollasi ja luo personoituja sisältönäkymiä asiakasdataasi perustuen. Käytä A/B-testausta löytääksesi toimivimmat sisällöt sekä seuraa ja optimoi sivustosi suoriutumista edistyneillä analytiikkaominaisuuksilla.

Katso videolta, miten lisäosa toimii!

Kenelle GrowthStack sopii?

GrowthStack soveltuu kaikille, jotka haluavat hyödyntää markkinoinnin automaatiota WordPress-sivuston personointiin ja sisältöjen A/B-testaukseen. Työkalu auttaa sinua toimimaan datavastuullisesti ja hyödyntämään vain itse omistamaasi dataa eli 1. osapuolen evästeitä. Edistyneet analytiikkaominaisuudet tarjoavat yksityiskohtaista, sivukohtaista dataa.

Millaisen sivuston voit personoida?

Voit personoida sisältöjä markkinoinnin automaation avulla WordPress-sivustolla, joka käyttää Gutenberg-editoria. Gutenberg on sisältöeditori, avulla voit vaivatta muokata ja hallita sivustosi sisältöjä itse sekä kehittää niitä eteenpäin itsenäisesti.

Mitä hyötyjä personointi tarjoaa?

Sisältöjen personoinnin avulla kohdennat viestejä ja sisältöjä tehokkaasti eri kohderyhmille, kasvatat ROI:ta, parannat asiakaskokemusta ja erotut kilpailijoistasi – vain muutamia hyötyjä mainitaksemme. GrowthStackin avulla voit hyödyntää personointiin sivuvierailijoista saatavaa tietoa sekä eri lähteistä kerättyä asiakasdataa.

Tarjoa osuvinta sisältöä oikeaan aikaan

Personoi sisältöjä esimerkiksi sen mukaan, missä vaiheessa asiakas on ostopolulla.

Uuden asiakkaan näkymä

Ohjaa uutta asiakasta kohti haluttua toimintoa, kuten ostoa. Personoi sisältöä asiakkaan käyttäytymisen mukaan tai omaan asiakasdataasi perustuen.

Palaava asiakas

Palaava asiakas näkee hänelle personoitua sisältöä sen mukaan, miten hän on käyttäytynyt sivustolla aiemmin.

  • Kasvata sivujen konversioprosenttia personoiduilla tarjouksilla ja tuotesuosituksilla sekä A/B-testaamalla sisältöjen toimivuutta
  • Madalla välitöntä poistumisprosenttia: sivuvierailijat viipyvät kauemmin heille kohdistettujen relevanttien sisältöjen parissa
  • Voit hyödyntää personointeja luodessa useista eri lähteistä saatavaa asiakasdataa

Erotu joukosta ja vastaa asiakkaidesi tarpeisiin

  • Onnistunut asiakaskokemus: Sivuvierailijan ominaisuuksien perusteella räätälöidyt sisällöt ovat osuvampia ja houkuttelevampia sekä sitouttavat tehokkaasti
  • Vahvempi, erottuva brändi: personoiduilla verkkosivusisällöillä herätät positiivista huomiota ja erotut kilpailijoista
  • Helpota ostopäätöstä: Kuluttajat ostavat todennäköisemmin yritykseltä, joka tarjoaa juuri heidän tarpeisiinsa personoitua sisältöä
Automaatioketjuesimerkki

Miten sivuston sisällön personointi tapahtuu?

  • Verkkosivuston personoinnilla tarkoitetaan sivuvierailijoista kerättyyn dataan perustuvia kävijäkohtaisia sisältönäkymiä, kuten tekstejä, kuvia ja kokonaisia sisältöosioita.
  • Sisältönäkymiä varten LianaAutomationissa luodaan kohderyhmiä eli segmenttejä, joiden määrittelemisessä voit hyödyntää kaikkia LianaAutomationiin integroituja järjestelmiä, kuten CRM:ää tai ERP:tä.
  • Segmenttitiedot välittyvät automaattisesti WordPressiin ja kullekin segmentille näytetään erikseen räätälöimäsi sivustonäkymä.
  • Voit myös A/B-testata sisältöjä sekä analysoida tuloksia konversioiden perusteella.

Paranna suorituskykyä ja saavuta konkreettisia tuloksia

Ainutlaatuinen WordPress-sivuston sisällön personoinnin, A/B-testauksen ja analytiikan työkalupakettimme antaa sinulle tarvittavan datan ja resurssit yleisösi ymmärtämiseksi ja palvelemiseksi, WordPress-sivustosi suorituskyvyn optimoimiseksi sekä konkreettisten tulosten saavuttamiseksi.

Sivuston personointi

Personoi sisältöjä verkkosivuilta saatavien tietojen, kuten lokaation ja käyttäytymisen lisäksi LianaAutomationissa luotujen segmenttien perusteella.

A/B-testaus

Luo lukuisia versioita samasta sisällöstä ja testaa, mikä niistä toimii parhaiten. A/B-testaus auttaa löytämään toimivimmat sisällöt oikeille kohderyhmille.

Analytiikka

Täydennä WordPressin perustason analytiikkaominaisuuksia. GrowthStack tarjoaa yksityiskohtaista, sivukohtaista tietoa, jonka avulla parannat tuloksiasi.

Haluatko apua lisäosan käyttöönottoon?

Voit halutessasi ostaa käyttökoulutuksen, jossa toteutamme kaksi personointia sivustollesi datasi ja toimittamiesi sisältöjen (kuvien, videoiden) pohjalta.

Hinta: 1500 € (alv 0 %).

Hinta 169 €/kk

GrowthStack by Liana on LianaAutomationin lisäosa. Lisäosan kustannus 169 €/kk lisätään LianaAutomationin kuukausihintaan.

Haluan yhteydenoton

Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteyksissä.

Vastaanottajan sähköpostiosoite
Automaatioketjuesimerkki

Näitä lisäosia voit jo hyödyntää WordPressissä

Kehitämme WordPressin ja markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin integraatiota jatkuvasti. Näitä lisäosia voit hyödyntää jo nyt:

  • Lomakkeet: segmentoi WordPress-sivuston lomakkeista saatua asiakasdataa ja tee automaatioita lomaketietojen perusteella.
  • Sivustoseuranta: segmentoi ja tee automaatioita sivustovierailuun perustuen.
  • WooCommerce: segmentoi ja tee automaatioita verkkokaupan tilausdatan perusteella.

Katsoitko jo webinaarimme?

Keväällä 2024 pidetyssä Kasvata konversiota sisältöjen personoinnilla -webinaarissa pureuduimme siihen, miten WordPress-verkkosivuston sisältöjä voidaan personoida LianaAutomationissa olevaan dataan perustuen. Webinaarin asiantuntijapuhujina toimivat Jaakko Alajoki (CTO, Evermade) ja Jari Savolainen (Product Owner, Liana). Webinaarin juontaa Mika Tiainen (Growth & Marketing Director, Liana).