SIVUSTON PERSONOINTI

Haluatko personoida WordPress-sivustosi markkinoinnin automaatiolla?

Nyt voit personoida WordPress-sivustosi sisältöjä sivuvierailijan ominaisuuksiin perustuen! LianaAutomationin ja WordPressin integraation avulla voit luoda personoituja sivustonäkymiä tarkasti määrittelemiesi segmenttien perusteella.

Kenelle sivuston personointi sopii?

LianaAutomationin ja WordPressin integraatio soveltuu kaikille, jotka haluavat hyödyntää markkinoinnin automaatiota WordPress-sivuston personointiin ja sisältöjen A/B-testaukseen. Integraatio auttaa sinua toimimaan datavastuullisesti ja hyödyntämään vain itse omistamaasi dataa eli 1. osapuolen evästeitä.

Millaisen sivuston voit personoida?

Voit personoida sisältöjä markkinoinnin automaation avulla WordPress-sivustolla, joka käyttää Gutenberg-editoria. Gutenberg on sisältöeditori, avulla voit vaivatta muokata ja hallita sivustosi sisältöjä itse sekä kehittää niitä eteenpäin itsenäisesti.

Mitä hyötyjä personointi tarjoaa?

Sisältöjen personoinnin avulla kohdennat viestejä ja sisältöjä tehokkaasti eri kohderyhmille, kasvatat ROI:ta, parannat asiakaskokemusta ja erotut kilpailijoistasi – vain muutamia hyötyjä mainitaksemme. Integraation avulla voit hyödyntää personointiin sivuvierailijoista saatavaa tietoa sekä eri lähteistä kerättyä asiakasdataa.

Automaatioketjuesimerkki

Miksi sivuston sisältö kannattaa personoida?

  • Paranna konversiota: Kasvata sivujen konversioprosenttia personoiduilla tarjouksilla ja tuotesuosituksilla sekä A/B-testaamalla sisältöjen toimivuutta.

  • Ota asiakasdata hyötykäyttöön: Voit hyödyntää personointeja luodessa useista eri lähteistä saatavaa asiakasdataa.

  • Madalla välitöntä poistumisprosenttia: sivuvierailijat viipyvät kauemmin heille kohdistettujen relevanttien sisältöjen parissa

​​​​​​Mitä lisäarvoa verkkosivujen personointi voi sinulle tuoda?

  • Onnistunut asiakaskokemus: Sivuvierailijan ominaisuuksien perusteella räätälöidyt sisällöt ovat osuvampia ja houkuttelevampia sekä sitouttavat tehokkaasti
  • Vahvempi, erottuva brändi: personoiduilla verkkosivusisällöillä herätät positiivista huomiota ja erotut kilpailijoista
  • Helpota ostopäätöstä: Kuluttajat ostavat todennäköisemmin yritykseltä, joka tarjoaa juuri heidän tarpeisiinsa personoitua sisältöä
Automaatioketjuesimerkki

Miten sivuston sisällön personointi tapahtuu?

  • Verkkosivuston personoinnilla tarkoitetaan sivuvierailijoista kerättyyn dataan perustuvia kävijäkohtaisia sisältönäkymiä, kuten tekstejä, kuvia ja kokonaisia sisältöosioita.
  • Sisältönäkymiä varten LianaAutomationissa luodaan kohderyhmiä eli segmenttejä, joiden määrittelemisessä voit hyödyntää kaikkia LianaAutomationiin integroituja järjestelmiä, kuten CRM:ää tai ERP:tä.
  • Segmenttitiedot välittyvät automaattisesti WordPressiin ja kullekin segmentille näytetään erikseen räätälöimäsi sivustonäkymä.
  • Voit myös A/B-testata sisältöjä sekä analysoida tuloksia konversioiden perusteella.

Haluan yhteydenoton

Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteyksissä.

Vastaanottajan sähköpostiosoite
Automaatioketjuesimerkki

Näitä lisäosia voit jo hyödyntää WordPressissä

Kehitämme WordPressin ja markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomationin integraatiota jatkuvasti. Näitä lisäosia voit hyödyntää jo nyt:

  • Lomakkeet: segmentoi WordPress-sivuston lomakkeista saatua asiakasdataa ja tee automaatioita lomaketietojen perusteella.
  • Sivustoseuranta: segmentoi ja tee automaatioita sivustovierailuun perustuen.
  • WooCommerce: segmentoi ja tee automaatioita verkkokaupan tilausdatan perusteella.

Katsoitko jo webinaarimme?

Kesällä 2023 pidetyssä Muuta WordPress tehokkaaksi markkinointyökaluksi -webinaarissa pureuduimme WordPress-sivustojen personointiin ja A/B-testauksen hyödyntämiseen. Webinaarin asiantuntijoina toimivat Evermaden CEO Julius Haukkasalo ja Lianan Business Director Jussi Kuparinen.