Viestinnän ammattilaiset kertovat tiedottamisesta ja viestinnän mittaamisesta
Ensimmäisen tiedottajakyselymme tuloksista tehty opas on täällä!
Saimme 517 vastausta viestinnän ammattilaisilta, eli oppaaseen on koottu erittäin kattavasti tietoa siitä, millaisilla kokoonpanoilla ja kokemuksilla viestintää Suomessa tehdään, millaiset ovat mielipiteet tiedottamiseen liittyen ja miten viestintää todellisuudessa Suomessa mitataan.
Lataa opas ja lue:
- Millaisissa tiimeissä viestintää Suomessa tehdään?
- Kohtaavatko odotukset viestinnälle ja tekemiseen annetut budjetit?
- Mitkä ovat viestijöiden mielestä tiedotteen tärkeimmät elementit?
- Mitkä ovat tärkeimmät kanavat viestinnän mittaamiseen?




Nostoja kyselyn tuloksista
Vastaajista 54 % on toiminut viestinnän alalla yli 10 vuotta
161 avointa vastausta kysymykseen “Haluatko kertoa vapaasti organisaatiosi viestintäresursseista?”
71 % vastaajista kertoi, että ajankohtaisuus on tärkein tekijä onnistuneeseen tiedotteeseen
53 % vastaajista ei hyödynnä säännöllisesti tehtävää media-analyysiä viestinnän mittaamisessa
Tiedota ja mittaa onnistumistasi Lianan viestinnän työkaluilla
Kotimaisilla viestinnän työkaluilla voit hoitaa kattavasti organisaatiosi viestintää. LianaPressin avulla tavoitat kohdemediasi ja seuraat tiedotteiden avausaktiivisuutta ja LianaMonitorista näet viestintäsi vaikutukset seuraamalla tiedotteiden läpimenoa, organisaatiosi mainintoja mediassa ja toimialaasi.
517 viestijän ajatukset tiedottamisesta ja viestinnän mittaamisesta suoraan sähköpostiisi
Täyttämällä lomakkeen saat Tiedottajakysely 2025 -oppaan suoraan sähköpostiisi. Toivotamme sinulle mukavia lukuhetkiä!