Ratkaisu tehokkaaseen mediaseurantaan ja tiedotejakeluun

Liana®Cloud PR & Media -viestintäkokonaisuudessa yhdistyvät monikanavainen mediaseuranta, tiedotejakelu, sosiaalisen median seuranta, media-analytiikka sekä oppiva tekoäly. Sen avulla toteutat, mittaat ja kehität yritysviestintääsi – tehokkaasti ja vaivattomasti.

LianaMonitor – mittaroitua ja tuloksellista viestintää

PR äänensävyanalyysi
  • Seuraa medianäkyvyyttä: Seuraa tekoälyn ja valitsemiesi avainsanojen avulla, mitä eri medioissa, blogeissa ja keskustelufoorumeissa tapahtuu ja paljonko saatte medianäkyvyyttä.
  • Someseuranta: Mediaseurantatyökalu hallitsee tehokkaasti myös sosiaalisen median seurannan. Seuraa somemainintoja ja näkyvyyttäsi eri alustoilla.
  • Analysoi äänensävyä: Seuraa, millä äänensävyllä uutisissa kirjoitetaan teistä sekä aihealueista ja teemoista, joista olet kiinnostunut. Seuraa reaaliajassa julkisuuskuvasi kehittymistä ja hoida yrityksen maineenhallintaa vaivattomasti.
  • Seuraa kilpailijoita: Selvitä, mitä kilpailijoista ja toimialastasi kirjoitetaan mediassa.

ePressi.com – kohdennettua ja monikanavaista tiedottamista

Lianan ratkaisu tiedotejakeluun
  • Monikanavainen tiedotejakelu: Tiedotteen lähettäminen helposti yhdellä kertaa toimittajille, toimituksille, mielipidevaikuttajille, omaan uutishuoneeseesi sekä sosiaalisen median kanaviin. Loistava kanava jakaa myös pörssitiedotteet.
  • Laaja ja ajantasainen mediakanta: Tuhansien kontaktien mediakanta, jota oma informaatikkotiimimme pitää ajan tasalla.
  • Tavoita oikeat kohderyhmät: Tavoita tiedotteilla haluamasi journalistit, toimitukset ja vaikuttajat. Hae esimerkiksi maan, maakunnan, toimialan tai kielen mukaan. 
  • Tietoturva: Luotettavat, hyvämaineiset serverit ja GDPR-tietosuoja-asetuksen mukaiset järjestelmät.
  • Räätälöity uutishuone: Verkkosivuille upotettu uutishuone kokoaa avainsisältösi selkeäksi kokonaisuudeksi toimittajia, asiakkaita ja muita sidosryhmiä varten.

Mediaseuranta apuna julkisuuskuvan hahmottamisessa

Mediaseuranta on jo niin luonnollinen osa Technopoliksen viestintää, ettei siitä luopumista voisi edes kuvitella. Mediaseuranta on tehnyt näkyväksi esimerkiksi tiedottamisen vaikutuksen mediakäyttäytymiseen, mikä auttaa myös viestintätoimenpiteiden suunnittelussa. Mediakeskusteluun voidaan tarvittaessa reagoida esimerkiksi tekemällä uusia keskustelunavauksia.

Jätä yhteydenottopyyntö