







Automaatiolla generoit kuumia liidejä 🔥

- Liidien kerääminen: Tunnista prospektit ja tuota liidejä useasta eri kanavasta
- Liidien generointi: Nurturoi liidejä erilaisten viestien ja toimien avulla ja generoi ne laadukkaiksi liideiksi
- Liidien hallinta: Liidien pisteytys -ominaisuuden avulla tunnistat kuumimmat liidit
- Liidien hoivaaminen: Seuraa asiakkaan käyttäytymistä ja tarpeen mukaan herättele heitä esim. tekstiviestien tai push-ilmoituksien avulla

Kontaktoi juuri oikeaan aikaan 💌
Markkinoinnin ja myynnin automaatiotyökalun avulla reagoit prospektien kiinnostukseen oikea-aikaisesti ja tarkoin kohdistetuilla viesteillä.
- Onboarding-automaatiot uusille asiakkaille
- Drip-kampanjat
- Uudelleenmarkkinointikampanjat
- Hylätyn ostoskorin muistuttajat
- Lisä- ja ristiinmyyntikampanjat

- Asiakasymmärrys: Ymmärrä asiakasta paremmin ja ennusta tämän tulevaa toimintaa asiakasprofiilien avulla
- Lisä- ja ristiinmyynti: Edistä palvelu- tai tuotevalikoiman lisämyyntiä nykyisille asiakkaille
- Sitouttaminen: Aktivoi asiakkaita, joiden tuotteiden käyttö on ollut toistaiseksi vähäistä
- CRM-integraatio: Integraation avulla varmistat, että myyjät tietävät aina, että miten ja milloin asiakasta on viimeksi kontaktoitu
Helppokäyttöinen automaatiotyökalu myyntiin ja markkinointiin
Automaation avulla tehostat liidien hankintaa ja reagoit prospektin kiinnostukseen välittömästi kellonajasta riippumatta. Voit pitää kiinnostusta yllä automaatioilla, jotka käynnistyvät tietystä asiakkaan tekemästä toimesta, kuten linkin avaamisesta. Liidejä pisteyttämällä voit ojentaa laadukkaimpien liidien tiedot suoraan myynnille.
Anna numeroiden puhua puolestaan
LianaAutomationilla on satoja tyytyväisiä käyttäjiä: yrityksiä, järjestöjä ja valtionhallinnon organisaatioita. Erityisen tyytyväisiä käyttäjät ovat markkinoinnin ja myynnin automaatiotyökalun helppokäyttöisyyteen, monipuolisiin ominaisuuksiin ja avualiaaseen käyttäjätukeen.

Asiakkaita
600+
Markkinointikanavia
6
OR ja CTR
+ 500 %
Arvosana tukipalveluille
4.5/5
Capterran arvosana
4.3Tehokasta lisämyyntiä myynnin automaatiolla
Etuovi.comin automaatioviestit ovat herättäneet paljon kiinnostusta asiakkaissa, ja niitä on avattu ja klikattu ennätyksellisen paljon. Lähetettyjen automaatiokirjeiden avausprosentit ovat olleet lähelle 84 % ja klikkauprosentit keskimäärin jopa 6 %. Kaiken huipuksi, on automaatioiden aloittamisella on ollut selkeä vaikutus Etuoven tuotteiden myynnin kasvuun.