markkinoinnin automaatiotyökalu LianaAutomation käyttöliittymä tietokoneen näytöllä

Automaatiojärjestelmällä tehostat myyntiä ja markkinointia

Kotimaisen Liana®Cloud Marketing Automationin avulla automatisoit markkinointisi. Oli sitten kyseessä prospekti tai asiakas – LianaAutomation-automaatiotyökalun avulla sitoutat heitä oikea-aikaisilla ja personoidulla markkinointiviesteillä.

Monikanavainen markkinoinnin automaatiotyökalu

Esimerkkejä automaatioketjuista

Markkinoi juuri oikeaan aikaan 💌

Markkinoinnin automaatiotyökalun avulla reagoit asiakkaiden ja prospektien kiinnostukseen oikea-aikaisesti ja tarkoin kohdistetuilla viesteillä.

  • Onboarding-automaatiot uusille asiakkaille
  • Drip-kampanjat
  • Uudelleenmarkkinointikampanjat
  • Hylätyn ostoskorin muistuttajat
  • Lisä- ja ristiinmyyntikampanjat

Automatisoitu markkinointi tuottaa tulosta

Henkilö käyttää markkinoinnin automaation työkalua lianaautomation
  • Tuota liidejä useasta eri kanavasta
  • Liidien pisteytys -ominaisuuden avulla tunnistat kuumimmat liidit
  • Ennusta asiakkaiden käyttäytymistä yksilöllisten asiakasprofiilien avulla
  • Hoivaa liidejä ja seuraa asiakkaan käyttäytymistä myös mobiilissa push-viestien avulla
  • Hyödynnä useista kanavista hankittua markkinointidataa jälleenmarkkinoinnissa Google Ads -integraation avulla
  • Runsas integraatiotarjontamme mahdollistaa tehokkaan markkinointiautomaation hyödyntämisen
tiimi keskustelu tapaaminen
  • Ymmärrä asiakasta paremmin ja ennusta tämän tulevaa toimintaa
  • Vaivaton liidien hankinta; tunnista prospektit ja generoi ne laadukkaiksi liideksi
  • Toteuta oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä asiakasdatasi pohjalta
  • Reagoi asiakkaidesi kiinnostukseen välittömästi tarkoin kohdistetuilla viesteillä, useissa eri kanavissa
  • Edistä täydentävien palveluiden myyntiä tai aktivoi asiakkaita, joiden sitoutuminen tuotteisiin on ollut toistaiseksi vähäistä

Anna numeroiden puhua puolestaan

LianaAutomationilla on satoja tyytyväisiä käyttäjiä: yrityksiä, järjestöjä ja valtionhallinnon organisaatioita. Erityisen tyytyväisiä käyttäjät ovat automaatiotyökalun helppokäyttöisyyteen, monipuolisiin ominaisuuksiin ja avualiaaseen käyttäjätukeen.

Asiakkaita

600+

Markkinointikanavia

6

OR ja CTR

+ 500 %

Arvosana tukipalveluille

4.5/5

Capterran arvosana

4.3

Tehokasta lisämyyntiä markkinoinnin automaatiolla

Etuovi.comin automaatioviestit ovat herättäneet paljon kiinnostusta asiakkaissa, ja niitä on avattu ja klikattu ennätyksellisen paljon. Lähetettyjen automaatiokirjeiden avausprosentit ovat olleet lähelle 84 % ja klikkauprosentit keskimäärin jopa 6 %. Lisäksi markkinointiautomaatioiden aloittamisella on ollut selkeä vaikutus Etuoven tuotteiden myynnin kasvuun.

Jätä yhteydenottopyyntö