Miksi markkinoinnin automaatio?

- Ymmärrä asiakasta paremmin ja ennusta tämän tulevaa toimintaa
- Vaivaton liidien hankinta; tunnista prospektit ja generoi ne laadukkaiksi liideksi
- Toteuta oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä asiakasdatasi pohjalta
- Reagoi asiakkaidesi kiinnostukseen välittömästi tarkoin kohdistetuilla viesteillä, useissa eri kanavissa
- Edistä täydentävien palveluiden myyntiä tai aktivoi asiakkaita, joiden sitoutuminen tuotteisiin on ollut toistaiseksi vähäistä





Muunna verkkosivuvierailijat laadukkaiksi liideiksi
- Aloita tehokas liidien kerääminen useasta eri kanavasta
- Liidien pisteytys -ominaisuuden avulla tunnistat kuumimmat liidit
- Ennusta asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä yksilöllisten asiakasprofiilien avulla
- Hoivaa liidejä ja seuraa asiakkaan käyttäytymistä myös mobiilissa push-viestien avulla
- Hyödynnä useista kanavista hankittua markkinointidataa jälleenmarkkinoinnissa Google Ads -integraation avulla
- Runsas integraatiotarjontamme mahdollistaa tehokkaan markkinointiautomaation hyödyntämisen

Oikeaa tietoa oikeaan aikaan
Markkinoinnin automaation avulla reagoit asiakkaiden ja prospektien kiinnostukseen oikea-aikaisesti tarkoin kohdistetuilla viesteillä, usessa eri kanavissa:
- Onboarding-automaatiot uusille asiakkaille
- Drip-kampanjat
- Uudelleenmarkkinointikampanjat
- Hylätyn ostoskorin muistuttajat
- Lisä- ja ristiinmyyntikampanjat
Tehokasta lisämyyntiä markkinoinnin automaatiolla
Etuovi.comin automaatioviestit ovat herättäneet paljon kiinnostusta asiakkaissa, ja niitä on avattu ja klikattu ennätyksellisen paljon. Lähetettyjen automaatiokirjeiden avausprosentit ovat olleet lähelle 84 % ja klikkauprosentit keskimäärin jopa 6 %. Lisäksi markkinoinnin automaatioiden aloittamisella on ollut selkeä vaikutus Etuoven tuotteiden myynnin kasvuun.