Monikanavainen markkinoinnin automaatiotyökalu
Markkinoi juuri oikeaan aikaan 💌
Markkinoinnin automaatiotyökalun avulla reagoit asiakkaiden ja prospektien kiinnostukseen oikea-aikaisesti ja tarkoin kohdistetuilla viesteillä.
- Onboarding-automaatiot uusille asiakkaille
- Drip-kampanjat
- Uudelleenmarkkinointikampanjat
- Hylätyn ostoskorin muistuttajat
- Lisä- ja ristiinmyyntikampanjat
Automatisoitu markkinointi tuottaa tulosta
- Tuota liidejä useasta eri kanavasta
- Liidien pisteytys -ominaisuuden avulla tunnistat kuumimmat liidit
- Ennusta asiakkaiden käyttäytymistä yksilöllisten asiakasprofiilien avulla
- Hoivaa liidejä ja seuraa asiakkaan käyttäytymistä myös mobiilissa push-viestien avulla
- Hyödynnä useista kanavista hankittua markkinointidataa jälleenmarkkinoinnissa Google Ads -integraation avulla
- Runsas integraatiotarjontamme mahdollistaa tehokkaan markkinointiautomaation hyödyntämisen
- Ymmärrä asiakasta paremmin ja ennusta tämän tulevaa toimintaa
- Vaivaton liidien hankinta; tunnista prospektit ja generoi ne laadukkaiksi liideksi
- Toteuta oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä asiakasdatasi pohjalta
- Reagoi asiakkaidesi kiinnostukseen välittömästi tarkoin kohdistetuilla viesteillä, useissa eri kanavissa
- Edistä täydentävien palveluiden myyntiä tai aktivoi asiakkaita, joiden sitoutuminen tuotteisiin on ollut toistaiseksi vähäistä
Anna numeroiden puhua puolestaan
LianaAutomationilla on satoja tyytyväisiä käyttäjiä: yrityksiä, järjestöjä ja valtionhallinnon organisaatioita. Erityisen tyytyväisiä käyttäjät ovat automaatiotyökalun helppokäyttöisyyteen, monipuolisiin ominaisuuksiin ja avualiaaseen käyttäjätukeen.
Asiakkaita
600+Markkinointikanavia
6OR ja CTR
+ 500 %Arvosana tukipalveluille
4.5/5Capterran arvosana
4.3Tehokasta lisämyyntiä markkinoinnin automaatiolla
Etuovi.comin automaatioviestit ovat herättäneet paljon kiinnostusta asiakkaissa, ja niitä on avattu ja klikattu ennätyksellisen paljon. Lähetettyjen automaatiokirjeiden avausprosentit ovat olleet lähelle 84 % ja klikkauprosentit keskimäärin jopa 6 %. Lisäksi markkinointiautomaatioiden aloittamisella on ollut selkeä vaikutus Etuoven tuotteiden myynnin kasvuun.