Ylitä asiakkaidesi odotukset markkinoinnin automaatiolla

Liana®Cloud Marketing Automation -ratkaisumme avulla voit toteuttaa oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä asiakasdatasi pohjalta. Myös uusien liidien kerääminen verkkosivuilta sujuu vaivattomasti.

Varaa 15 minuutin demo

Miksi markkinoinnin automaatio?

Henkilöt juttelevat keskenään
  • Ymmärrä asiakasta paremmin ja ennusta tämän tulevaa toimintaa
  • Vaivaton liidien hankinta; tunnista prospektit ja generoi ne laadukkaiksi liideksi
  • Toteuta oikein ajoitettuja markkinointitoimenpiteitä asiakasdatasi pohjalta
  • Reagoi asiakkaidesi kiinnostukseen välittömästi tarkoin kohdistetuilla viesteillä, useissa eri kanavissa
  • Edistä täydentävien palveluiden myyntiä tai aktivoi asiakkaita, joiden sitoutuminen tuotteisiin on ollut toistaiseksi vähäistä
Lianaan luottaa yli 3 500 yritystä ja yhteisöä ympäri maailman   
Henkilö käyttää markkinoinnin automaation työkalua

Muunna verkkosivuvierailijat laadukkaiksi liideiksi

  • Aloita tehokas liidien kerääminen useasta eri kanavasta
  • Liidien pisteytys -ominaisuuden avulla tunnistat kuumimmat liidit
  • Ennusta asiakkaiden tulevaa käyttäytymistä yksilöllisten asiakasprofiilien avulla
  • Hoivaa liidejä ja seuraa asiakkaan käyttäytymistä myös mobiilissa push-viestien avulla
  • Hyödynnä useista kanavista hankittua markkinointidataa jälleenmarkkinoinnissa Google Ads -integraation avulla
  • Runsas integraatiotarjontamme mahdollistaa tehokkaan markkinointiautomaation hyödyntämisen

Erinomainen arvosana Capterrassa

automation workflow

Oikeaa tietoa oikeaan aikaan

Markkinoinnin automaation avulla reagoit asiakkaiden ja prospektien kiinnostukseen oikea-aikaisesti tarkoin kohdistetuilla viesteillä, usessa eri kanavissa:

  • Onboarding-automaatiot uusille asiakkaille
  • Drip-kampanjat
  • Uudelleenmarkkinointikampanjat
  • Hylätyn ostoskorin muistuttajat
  • Lisä- ja ristiinmyyntikampanjat

Tehokasta lisämyyntiä markkinoinnin automaatiolla

Etuovi.comin automaatioviestit ovat herättäneet paljon kiinnostusta asiakkaissa, ja niitä on avattu ja klikattu ennätyksellisen paljon. Lähetettyjen automaatiokirjeiden avausprosentit ovat olleet lähelle 84 % ja klikkauprosentit keskimäärin jopa 6 %. Lisäksi markkinoinnin automaatioiden aloittamisella on ollut selkeä vaikutus Etuoven tuotteiden myynnin kasvuun.

Varaa 15 minuutin demo

Receiver email