Google Ads -integraatio

Uutta Liana Technologiesilta: hallitse monikanavaista dataa tehokkaasti yhden käyttöliittymän kautta.

Ota uusi lähestymistapa datan hyödyntämiseen

Moni markkinoija painii mainonnan kohdentamiseen liittyvien haasteiden parissa: asiakasdataa kerätään koko ajan valtavia määriä, mutta sitä ei pystytä hyödyntämään tehokkaasti, sillä data on ripoteltuna sinne tänne eri järjestelmiin.

Olemme nyt täydentäneet Liana Technologiesin ratkaisuja Google Ads -integraatiolla, jonka avulla voit hyödyntää monikanavaista markkinointidataa ja luoda tehokkaita mainoskampanjoita – yhden käyttöliittymän kautta.

Löydä mainoksillesi uusia kohdeyleisöjä

Löydä mainoksillesi täysin uusia yleisöjä luomalla kohderyhmiä, jotka muistuttavat olemassa olevia kontaktikantojasi. Hyödynnä kohdeyleisöjen rakentamisessa esimerkiksi oppaiden lataajia, keräämiäsi sähköpostilistoja sekä uutiskirjeidesi klikkaajia.

Ota datasta kaikki hyöty irti

Voi määrittää yleisöille kohdennettavaa uudelleenmainontaa eri tavoin – voit esimerkiksi kohdentaa uutiskirjeen klikkaajille videomainoksia, jotka liittyvät uutiskirjeen sisältöön.

Mittaa markkinointisi hyötysuhde (ROI)

Google Ads -integraatiomme avulla olet askeleen edellä markkinointisi hyötysuhteen eli ROI:n mittaamisessa. Seuraa Google Adsin konversiota suoraan Lianan alustan kautta ja vertaile eri markkinointikanavien, kuten sähköpostin, somen ja PPC-mainonnan hyötysuhdetta.

Liana Technologiesin Google Ads -integraatio:

  • Erilaiset kampanjatyypit: etsi yleisöjä, hyödynnä olemassa olevia tai kokeile molempia lähestymistapoja
  • Kaikki tarvittava yhdessä paikassa: ota mainokset osaksi markkinoinnin automaatioketjuasi ja hallitse kokonaisuutta yhdellä käyttöliittymällä
  • Monikanavainen markkinointi: näet yhdellä vilkaisulla, kuinka tehokasta mainonta on muihin markkinointikanaviin, kuten sähköpostimarkkinointiin ja someen, verrattuna
  • Mittaa tuloksia: seuraa mainosnäkyvyyttä, budjettia, CTR:ää, konversiota, CPC:tä ja ROI:ta.

Jätä yhteydenottopyyntö