B2B-tilausjärjestelmä verkossa

Kotimainen LianaCommerce-tilausjärjestelmä tarjoaa tuotteiden valmistajille, tukkukauppiaille ja jälleenmyyjille ammattimaisen paketin myynnin työkaluja, jotka edesauttavat ostamista tehokkaasti.

Pyydä demo
Alusta B2B-kaupan tarpeisiin

Alusta kaikkiin B2B-kaupan tarpeisiin

LianaCommerce-tilausjärjestelmä sisältää lukuisia B2B-verkkokauppiaan työtä helpottavia ominaisuuksia.

Järjestelmän avulla voit:

  • Pitää verkkokauppasi valikoiman ja hinnoittelun kokonaan tai osittain suljettuina asiakkailta, jotka eivät olet kirjautuneet

  • Hallita kirjautuneiden käyttäjien asiakaskohtaisia hintoja ja tuoteryhmiä, sekä laskutus- ja toimitusosoitteita

  • Liittää useita käyttäjiä samaan asiakasnumeroon, mikä mahdollistaa asiakaspalvelulle, myynnille ja useille asiakasyrityksen käyttäjille näkymän mm. sopimushintoihin ja tilaushistoriaan

  • Hallita hintoja, varastosaldoja ja tuotetietoja verkkokaupan ylläpidossa tai rajapinnan kautta esim. toiminnanohjausjärjestelmässä

B2B-tilausjärjestelmä verkossa

Tarpeidesi mukaan skaalautuva B2B-tilausjärjestelmä verkossa

LianaCommerce-tilausjärjestelmä voidaan toteuttaa joko hyvin yksinkertaisesti valmiin kauppapohjan päälle tai rakentaa räätälöidysti.

Valmista pohjaa käytettäessä kauppa on mahdollista saada auki muutamassa viikossa. Räätälöidyssä paketissa on kaikki asiakkaan tarvitsemat toiminnallisuudet, ja se mahdollistaa myös tilausjärjestelmän laajentamisen lisätoiminnoilla.

Tilausjärjestelmä sisältää aina mm. seuraavat ominaisuudet:

  • Nopea ostaminen muistilistalta tai tilaushistorian pohjalta sekä tarjouspyynnön lähettäminen

  • Tuoteinformaation esitteleminen ja jakaminen kattavasti

  • Toimitusehto- ja rekisteriselostepohjat

  • Tietoturva- ja ohjelmistopäivitykset sekä palvelinylläpidon

  • Nopea käyttöönotto valmiilla verkkokauppapohjalla 349e/kk (36kk sopimus) TAI 199e/kk + 5400e kertamaksu (toistaiseksi voimassaoleva sopimus)

  • Räätälöity verkkokauppa alkaen 9900e + 349e/kk (toistaiseksi voimassa oleva)

Lisätehoa integraatioista

Verkkokauppa-alustassamme on jo suuri määrä integraatioita erilaisiin markkinointi-, maksutapa- ja logistiikkajärjestelmiin ja pätevä kehitystiimimme on aina valmiina lisäämään uusia integraatioita. Käytössänne olevan ERP-järjestelmän saa saumattomasti integroitua B2B-verkkokauppaanne Lianan REST API:n kautta ja asiantuntijamme kertoo mielellään myös suorasta Tehden toiminnanohjausjärjestelmä-integraatiosta.

Liana on kotimainen kumppani B2B-verkkokauppiaille

Kokenut kotimainen kumppani

Me Lianalla olemme toteuttaneet verkkokauppoja asiakkaillemme jo vuodesta 2008 alkaen.

Asiakkaidemme apuna ovat oma nimetty yhteyshenkilö sekä tukipalvelumme, jonka erityisvahvuuksia on nopea vastausaika ja ystävällinen suomenkielinen palvelu. 

Miksi Liana?

  • Yli 10 vuoden kokemus B2B-verkkokauppojen toteuttamisesta

  • Asiakas saa oman nimetyn yhteyshenkilön, jonka kanssa verkkokauppiaan on helppo ratkoa vastaantulevia tilanteita

  • Yhteistyötä kanssamme voi laajentaa helposti esim. automaattiseen uutiskirjeviestintään

 

Palveluyksikkö tarjoaa apua verkkokaupan viimeistelyyn

Lianan palveluyksikkö on tehokas apu tilausjärjestelmän sisältöjen syöttöön ja viimeistelyyn. Lisäksi tiimimme voi toteuttaa verkkokaupan alkuvaiheen SEO-auditoinnin, jossa huolehditaan esimerkiksi siitä, että kauppa on hakukoneoptimoitu. Kysy lisää asiantuntijoiltamme!

Varaa tapaaminen Lianan asiantuntijan kanssa

Voit varata 30 minuutin online-tapaamisen allaolevasta kalenterista keskustellaksesi tilausjärjestelmästä Lianan asiantuntijan kanssa. Valittuasi sinulle sopivan päivän ja ajan voit täyttää lomakkeeseen yhteystietosi sekä mahdollisia lisätietoja tapaamista varten.

Voit laittaa meille viestiä myös yhteydenottolomakkeemme kautta.