Kriisi voi yllättää organisaation milloin tahansa. Kriisitilanteessa viestinnän merkitys korostuu, ja siksi kriisiviestinnän toimintasuunnitelman on hyvä olla olemassa ja ajan tasalla.
Tässä webinaarissa keskustelimme kriisiviestinnän toteuttamisesta muun muassa seuraavista näkökulmista:
- Kriisiviestinnän vaiheet
- Kenelle viestitään
- Kuka vastaa kriisiviestinnästä
- Miten viestitään
- Kriisiviestinnän kanavat
- Resursointi
Saat webinaaritallenteen käyttöösi tilaamalla Liana Technologiesin digimarkkinoijan uutiskirjeen. Kuukausittain ilmestyvä uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa ja hyväksi havaittuja vinkkejä digitaaliseen viestintään. Uutiskirjeen tilaus on maksutonta ja sen voi perua koska tahansa.
Uutiskirjeen tilaajien tiedot tallennetaan Liana Technologiesin markkinointirekisteriin. Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksella, emmekä luovuta niitä eteenpäin.