Siirry pääsisältöön Siirry päävalikkoon Siirry alatunnisteen valikkoon
Vahvista verkkonäkyvyyttäsi

Hakukoneoptimointi (SEO) palveluna

Suurin osa ihmisistä löytää tarvitsemansa tiedon Googlen orgaanisen haun kautta. Hakukoneoptimointi (SEO, Google-optimointi) tuo oikein tehtynä enemmän laadukkaita kävijöitä verkkosivuille ja verkkokauppaan. Lianan ammattilaisten kanssa saavutat parempia tuloksia hakukoneoptimoinnilla. SEO-palveluumme kuuluvat muun muassa avainsanatutkimus, tulosraportointi sekä säännölliset kehityspalaverit.

Google-mainonnan tuloksia seurataan Google Data Studiossa (Looker Studio)

Mitä hakukoneoptimoinnin palvelut sisältävät?

Hakukoneoptimoinnin avulla löydät juuri oikeat asiakkaat ja ennen kaikkea, he löytävät teidät. SEO-palvelut sisältävät:

  • SEO-auditointi, jossa kartoitetaan näkyvyyden nykytilanne
  • Avainsanatutkimus
  • Aloituspalaveri, jossa määritellään tavoitteet
  • Tulossuunnitelma, jonka tuella seurataan tavoitteiden toteutumista
  • Reaaliaikainen Google Looker Studio -raportointiympäristö ja kuukausittainen raportti
  • Säännölliset kehityspalaverit ja tulosten läpikäynti

Teemme myös tarvittavat toimenpiteet verkkosivuston tai verkkokaupan uudistuksen yhteydessä hakukonenäkyvyyden säilyttämiseksi. Lisäpalveluna voimme tehdä esimerkiksi hakukonemainontaa ja sosiaalisen median mainontaa.

Lianan asiantuntijat auttavat sinua hakukoneoptimoinnissa ja avainsanatutkimusten teossa

Miksi Liana on paras valinta SEO-kumppaniksi?

Meillä on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin teknologioista ja niiden markkinoinnista. Kattavan kokemuksemme ansiosta voit luottaa, että suurimpaan osaan kohtaamistasi haasteista on jo olemassa ratkaisu.

On edessäsi sitten uusi verkkopalveluprojekti tai nykyisen sivuston kehittäminen, autamme sinua varmistamaan parhaan mahdollisen verkkonäkyvyyden. Asetamme kanssasi oikeat tavoitteet, kerromme miten kannattaa lähteä liikkeelle ja huolehdimme, että tavoitteiden saavuttamiseksi tehdään oikeita asioita suunnitteluvaiheesta käytännön toimenpiteisiin asti. Tärkein tehtävämme on tuottaa teille tuloksia.

Toteutamme Google-optimointia kaikille sivustoille – verkkokaupalla tai ilman

Toteutamme Google-optimointia verkkosivustoille

Verkkosivujen hakukoneoptimointi

  • Miksi verkkosivujen hakukoneoptimointiin kannattaa panostaa? Kun verkkosivujen sisällöille on tehty Google-optimointi, sivut myös löytyvät hakukoneista korkeammalta. Näin ollen verkkosivut tavoittavat enemmän asiakkaita ja kasvattavat yrityksen liikevaihtoa.
  • Miten tämä käytännössä tapahtuu Lianan kanssa? Teemme yhdessä 6–12 kuukauden tavoitesuunnitelman hakukonenäkyvyytenne parantamiseksi. Kumppanuuden alussa toteutetaan verkkosivuston SEO-auditointi sekä avainsanatutkimus, joista saatujen tietojen perusteella kehitystyö lähtee liikkeelle. Oma hakukoneoptimoinnin asiantuntijasi tukee säännöllisesti sivustosi kehittämisessä ja käy tuloksia läpi.
  • Lisäpalveluna voimme tehdä esimerkiksi: Maksullista mainontaa (Google-mainonta, some-mainonta) sekä erilaisia markkinoinnin automaatiokampanjoita.

Kysy lisää verkkosivun hakukoneoptimoinnista 

Toteutamme Google-optimointia verkkokaupoille

Verkkokaupan hakukoneoptimointi

  • Miksi verkkokaupan kannattaa panostaa hakukoneoptimointiin? Kun verkkokaupan tuotekuvaukset on toteutettu Google-optimointi mielessä, tuotteet löytyvät korkeammalta hakutuloksista ja verkkosivuille saadaan enemmän liikennettä ja myyntiä.
  • Miten tämä käytännössä tapahtuu Lianan kanssa? Teemme yhdessä 6–12 kuukauden tavoitesuunnitelman verkkokaupan myynnin kasvattamiseksi. Kumppanuuden alussa toteutetaan verkkokaupan SEO-auditointi sekä avainsanatutkimus, joista saatujen tietojen perusteella kehitystyö lähtee liikkeelle. Oma hakukoneoptimoinnin asiantuntijasi tukee säännöllisesti verkkokaupan kehittämisessä ja käy tuloksia läpi.
  • Lisäpalveluna teemme esimerkiksi: Maksullista mainontaa (Google-mainonta, Google Shopping, some-mainonta) sekä lisä- ja ristiinmyynnin automaatioita.

Kysy lisää verkkokaupan hakukoneoptimoinnista 

Miksi hakukoneoptimointi on tärkeää?

Avainsanatutkimus, algoritmi, SSL-sertifikaatti, Google-optimointi, strukturoitu data... Hakukoneoptimointia ymmärtääkseen on hyvä tietää erilaisia termejä ja ymmärtää hakukoneiden toimintaa. Tässä blogiartikkelissa kerromme, miksi hakukoneoptimointi on hyvä ottaa haltuun viimeistään nyt. Jos erilaiset termit ja käytännöt saavat pääsi pyörälle, ei hätää: me olemme valmiita auttamaan sinut vauhtiin hakukoneoptimoinnin kanssa.

Usein kysyttyä hakukoneoptimoinnista

Hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization) tarkoittaa erilaisia hakukonenäkyvyyden kehittämisen toimenpiteitä, joiden avulla pyritään nostamaan sivusto mahdollisimman korkealle hakutuloksissa. Näin ohjataan potentiaaliset asiakkaat omille sivuille kilpailijoiden sivustojen sijaan.

Hakukoneoptimointi sisältää verkkosivuston tai -kaupan sisällön, teknisten elementtien ja linkitysten optimoinnin. Näillä toimilla nostetaan sivuston sijoitusta hakutuloksissa ja houkutellaan orgaanista liikennettä. Keskeisessä roolissa ovat avainsanatutkimus, tekninen SEO, laadukkaan sisällön tuottaminen, sisäisten ja ulkoisten linkkien hallinta, käyttäjäkokemuksen kehittäminen ja hakukoneiden analytiikan seuranta.

Avainsanatutkimus on prosessi, jossa etsitään ja valitaan käyttöön ne sanat tai ilmaukset, joilla etsitään hakukoneista tietoa, tuotteita tai palveluita. Tutkimuksen tavoitteena on parantaa verkkosivuston näkyvyyttä ja saavuttaa haluttu kohdeyleisö tehokkaammin tarkoin valittujen avainsanojen avulla. 

Laadukkaasti toteutettu avainsanatutkimus auttaa optimoimaan verkkosivuston sisältöä ja rakennetta, mikä puolestaan edistää hakukonenäkyvyyttä ja houkuttelee relevantimpaa liikennettä sivustolle.

Inspiroidu blogistamme

Lianan blogista löydät runsaasti hyödyllistä ja inspiroivaa sisältöä hakukoneoptimointiin sekä muihin markkinoinnin ja viestinnän eri osa-alueisiin liittyen. Julkaisemme säännöllisesti uusia artikkeleita, videoita, infograafeja ja oppaita.

Kaikki blogikirjoitukset

Jätä yhteydenottopyyntö