Kesäkuun uutiskirjeessämme kerroimme Talouselämän uutisoineen verkkokauppa-asiakkaiden kiinnostuksesta päättää itse verkosta tilaamiensa pakettien noutopaikka. Saman uutisoinnin mukaan yli puolet verkkokaupasta ostavista suomalaisista on sitä mieltä, että verkkokaupat tarjoavat tällä hetkellä liian vähän noutopaikkavaihtoehtoja. Katso aiempi kirjeemme aiheesta tästä.
Jotta aktiivisimpien verkko-ostajien ostoprosessi olisi entistä onnistuneempi, maamme kattavimman noutoverkon omaava Itella on laajentanut palvelupisteverkostoaan tekemällä yhteistyösopimuksen R-kioski Oy:n kanssa. Lisäksi, Itellan uusimpana palveluna on tarjota pakettien ohjauspalvelu, jonka avulla kuluttaja voi itse valita haluamansa Postin palvelupisteen pakettinsa noutopaikaksi. Toisin kuin aiemmin, kuluttaja voi näin ollen valita paketin noutopaikaksi postin, pakettiautomaatin tai muun Postin tarjoaman noutopistevaihtoehdon riippumatta kotiosoitteen mukaan määräytyvästä kotipostista. Paketin ohjauspalvelun voivat ottaa käyttöön kaikki kuluttajat, poislukien Ahvenanmaalla vakituisen osoitteen omaavat.
Itellan laajentaessa postipakettien noutopaikkoja ja lisätessä kuluttajien päätäntävaltaa valita itse tilaamiensa pakettien noutopaikka, parantuvat samalla myös verkkokauppiaiden mahdollisuudet tarjota asiakkailleen onnistunut ostoprosessi, loppujakelua myöten. Kun asiakkaan käytössä on käyttömukavuudeltaan erinomainen verkkokauppa-alusta, joka mahdollistaa sekä monipuoliset maksutapavaihtoehdot että asiakkaalle itselleen sopivien paketin noutopaikkojen valinnan, koko verkkokauppaostamisen prosessi on kokonaisvaltaisesti onnistunut myös asiakkaan näkökulmasta.
ViidakkoStore -verkkokauppa-alustaamme on toteutettu laajalti integraatioita eri logistiikkakumppaneihin, tutustu integraatioihin tarkemmin täällä tai ota suoraan yhteyttä, kerromme mielellämme lisää aiheesta.
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja