Suomen suurin markkinoinnin ja viestinnän alan tapahtuma on taas pian täällä: Markkinoinnin viikko järjestetään Pasilan Messukeskuksessa 4.–5.9.2018 ja luvassa on jälleen kerran kiinnostavia puheenvuoroja ja tietoiskuja alan uusimmista tuulista sekä tietenkin verkostoitumista muiden alan ammattilaisten kanssa.
Koodiviidakko on mukana tapahtumassa jo kahdeksatta kertaa, ja löydät meidät Tietoiskulavalta 20. Osastollamme on vahva edustus asiantuntijoitamme, joilta kuulet parhaat vinkit markkinointisi ja viestintäsi kehittämiseen tiiviiden tietoiskujen muodossa.
Asiantuntijoitamme pääset kuulemaan myös tapahtuman päälavoilla. Myyntijohtajamme Pia Hakola sekä Disturbin toimitusjohtaja Petri Skinnari nousevat Tulevaisuuden asiakas -lavalle kertomaan, mitä on verkkokauppa 2020-luvulla. Suomi nousuun -lavalla Koodiviidakon Business Director Juho Mattila pureutuu kohdennetun markkinoinnin saloihin ja kertoo, kuinka hakukonemarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation avulla voidaan löytää uusia kohderyhmiä ja aktivoida olemassa olevia asiakkaita.
Puheenvuorojemme sekä tietoiskujemme aiheet ja ajankohdat löydät tarkemmin alta. Tervetuloa mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan kanssamme!
Seminaaripuheenvuorot
Tiistaina 4.9. Tulevaisuuden asiakas -lavalla klo 10.30-11.00
Mitä on verkkokauppa 2020-luvulla? Disturbin toimitusjohtaja Petri Skinnari ja Koodiviidakon myyntijohtaja Pia Hakola kertovat, miten Disturb valittiin Suomen parhaaksi verkkokaupaksi 2018, ja miltä tulevaisuuden verkkokauppa näyttää.
Keskiviikkona 5.9. Suomi nousuun -lavalla klo 13.00-13.30
Kolme pientä tarinaa kohdeyhleisöstä. Kolme yritystä, kolme erilaista tarinaa - miten hakukonemarkkinoinnin ja markkinoinnin automaation avulla voi löytää uusia ja aktivoida vanhoja kohdeyleisöjä tutuilla ja tuntemattomilla markkinoilla? Puhujana Koodiviidakon Business Director Juho Mattila, joka luotsaa Koodiviidakon markkinoinnin automaation kehitystiimiä.
Tietoiskulavan 20 esitykset
Tiistai 4.9.
klo 10.15-10.30 |
Miten kirjoittaa tiedote, kun ei ole mitään kirjoitettavaa, Iina Mikkola, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 10.45-11.00 |
Viestintä 2.0: Miten tekoäly voi auttaa sinua? Simo Ikonen, Sales Manager, Koodiviidakko |
klo 11.15-11.30 |
Mielipidevaikuttajien merkitys brändille: Case Billebeino, Lauri Juntunen, Senior Account Manager, Koodiviidakko |
klo 12.45-13.00 |
Tehokeinot sähköpostimarkkinoinnissa: erotu eduksesi, Marianne Sundström, Customer Success Manager, Koodiviidakko |
klo 13.15-13.30 |
Verkkokaupan myynti kasvuun markkinoinnin automaatiolla, Tommi Hakkarainen, Key Account Manager, Digital Business, Koodiviidakko |
klo 13.45-14.00 |
Social selling osana brändin rakentamista, Katja Nyman, Account Manager, Koodiviidakko |
Keskiviikko 5.9.
klo 10.15-10.30 |
Tehokeinot sähköpostimarkkinoinnissa: erotu eduksesi, Marianne Sundström, Customer Success Manager, Koodiviidakko |
klo 10.45-11.00 |
Verkkokaupan myynti kasvuun markkinoinnin automaatiolla, Tommi Hakkarainen, Key Account Manager, Digital Business, Koodiviidakko |
klo 11.15-11.30 |
Social selling osana brändin rakentamista, Katja Nyman, Account Manager, Koodiviidakko |
klo 12.45-13.00 |
Miten kirjoittaa tiedote, kun ei ole mitään kirjoitettavaa, Iina Mikkola, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 13.15-13.30 |
Viestintä 2.0: Miten tekoäly voi auttaa sinua? Simo Ikonen, Sales Manager, Koodiviidakko |
klo 13.45-14.00 |
Mielipidevaikuttajien merkitys brändille: Case Billebeino, Lauri Juntunen, Senior Account Manager, Koodiviidakko |
Tapahtumaan osallistuminen on kävijöille maksutonta. Voit ilmoittautua mukaan tapahtuman sivuilla.
Kommentti
Kommentit
Ei kommentteja