Lataa kyselyn tulokset

Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet (päivitetty)

Markkinoinnin automaation hyödyt ja haasteet

Teimme ensimmäisen tutkimuksemme aiheesta vuonna 2017. Teknologiat kehittyvät. Markkinointi ottaa ne haltuun. On aika saada tuoreempi näkökulma siihen, kuinka markkinoinnin ammattilaiset näkevät markkinoinnin automaation konseptina.

Tällä kertaa kysyimme 331 markkinoinnin ja viestinnnän ammattilaiselta ympäri maailman, miten he hyödyntävät markkinoinnin automaatiota päivittäisessä työssään. Lataa kyselyn tulokset ja saat tietää:

  • Kuinka suuri osa markkinoinnin ammattilaisista suunnittelee markkinoinnin automaatioon investointia lähiaikoina
  • Markkinoinnin automaation suurimmat hyödyt
  • Teknologian suurimmat haasteet

 

Lataa opas itsellesi

Saat oppaan käyttöösi tilaamalla Liana Technologiesin digimarkkinoijan uutiskirjeen. Kuukausittain ilmestyvä uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa ja hyväksi havaittuja vinkkejä digitaaliseen viestintään. Uutiskirjeen tilaus on maksutonta ja sen voi perua koska tahansa.

Uutiskirjeen tilaajien tiedot tallennetaan Liana Technologiesin markkinointirekisteriin. Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksella, emmekä luovuta niitä eteenpäin.