Mediaseurannan opas viestinnän ammattilaiselle

Mitä mediaseuranta on ja mihin kaikkeen sitä voi hyödyntää? Tutustu mediaseurannan lukuisiin käyttömahdollisuuksiin kattavan yli 30-sivuisen oppaamme avulla. Käymme oppaassa läpi muun muassa:

  • Miksi kilpailijoita ja omaa toimialaa kannattaa seurata mediassa ja somessa mediaseurannan avulla
  • Miten mediaseurantaa voi hyödyntää viestinnän vaikuttavuuden mittaamisessa
  • Kuinka tunnistat potentiaaliset mielipidevaikuttajat
Image

Tilaa Digimarkkinoijan uutiskirje niin saat oppaan ilmaiseksi!

Saat oppaan käyttöösi tilaamalla Liana Technologiesin digimarkkinoijan uutiskirjeen. Kuukausittain ilmestyvä uutiskirje sisältää ajankohtaista tietoa ja hyväksi havaittuja vinkkejä digitaaliseen viestintään. Uutiskirjeen tilaus on maksutonta ja sen voi perua koska tahansa.

Uutiskirjeen tilaajien tiedot tallennetaan Liana Technologiesin markkinointirekisteriin. Käsittelemme kaikkia henkilötietoja luottamuksella, emmekä luovuta niitä eteenpäin.