Nähdään Markkinoinnin viikolla
05.09.2016 0

Koodiviidakko osallistuu jo kuudetta kertaa markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille suunnatulle Markkinoinnin viikolle. Nimen- ja paikanmuutoksen kokenut tapahtuma järjestetään tänä vuonna Pasilan Messukeskuksessa 21.–22.9.2016. Löydät meidät messuhallista Tietoiskulava 2 -osastolta. Osastollemme on varattu vahva edustus digimarkkinoinnin ja -viestinnän asiantuntijoita, jotka odottavat jo innolla juttuhetkiä kanssasi. Toivottavasti pääset paikan päälle jututtamaan meitä sekä katsomaan esityksiämme.
Asiantuntijamme pitävät molempina messupäivinä lyhyitä tietoiskuja digimarkkinoinnin ja -viestinnän uusimmista tuulista. Katso ohjelmamme alta, nähdään paikan päällä!
Keskiviikko 21.9, Suomi nousuun -areena
klo 9.30-9.50 |
Ostopolku murroksessa – mitä digimarkkinoijan tulisi tietää? Samuli Tursas, Toimitusjohtaja, Koodiviidakko |
Keskiviikko 21.9, Tietoiskulava 2
klo 10.15-10.30 |
Tiedottaminen asiantuntija-aseman rakentamisessa, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko |
klo 10.45-11.00 | Miksi viedä vuosikertomus verkkoon? – case-esimerkkejä, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko |
klo 11.15-11.30 | Tehokkaan tiedottamisen perusteet, Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko |
klo 12.45-13.00 | Myynnin kehittäminen markkinoinnin automaation avulla, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 13.15-13.30 | Mediaseuranta – viestinnän mittarista koko organisaation työkaluksi, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 14.30-14.45 | Kuinka sitouttaa asiakas markkinoinnin automaatioiden avulla? – case Viasat, Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko |
Torstai 22.9, Tietoiskulava 2
klo 10.15-10.30 | Mitä sähköpostimarkkinoijan tulee tietää sähköpostien läpimenosta? Pia Hakola, Account Director, Koodiviidakko |
klo 10.45-11.00 | Näin onnistut kriisiviestinnässä, Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 11.15-11.30 | Markkinoinnin automaation ketterä aloitus – tuloksia muutamassa kuukaudessa, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 12.45-13.00 | Mediaseurannan ABC – mitä, missä, milloin? Lauri Sainio, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 13.15-12.30 | Monikanavaisuudesta omnichannel-markkinointiin, Juho Mattila, Key Account Manager, Koodiviidakko |
klo 13.45-14.00 |
Millainen on hyvä tiedote? Joonatan Jääskeläinen, Sales Manager, Koodiviidakko |
Markkinoinnin viikolla kuullaan tänä vuonna yli 150 puheenvuoroa, esitystä ja tietoiskua markkinoinnin ja viestinnän ajankohtaisimmista aiheista. Tutustu tarkemmin tapahtuman ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!